W jakim kierunku zmierza marketing internetowy? Artur Pajkert z Linuxpl.com

O trendach w marketingu internetowym parę słów powiedział nam Artur Pajkert z Linuxpl. com

 

Transkrypcja:

Moim zdaniem współczesny marketing internetowy zmierza przede wszystkim w kierunku personalizacji i to w znacznym stopniu personalizacji zautomatyzowanej. Coraz większa jest rola tych przekazów które są bardzo dopasowane do sytuacji konkretnego odbiorcy i to właśnie one dzisiaj wygrywają po prostu walkę konkurencyjną.

Dobry temat, interesujący powinien być skupiony na rzeczywistej potrzebie klienta, bądź korzyści którą on odniesie. Taki temat nie może być skupiony na dostawcy, nie może być skupiony na firmie która oferuje dane rozwiązanie. Musi być skupiony wokół realnego problemu który ma klient i akcentować sposób jego rozwiązania.

Leave Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *