Edycja pierwsza – Kolbuszowa 2.0 #1 – Firma w Internecie

Kolbuszowa 2.0 #1 – Firma w Internecie

Wszystko zaczęło się 23 lutego 2018 roku – to wtedy odbyła się pierwsza konferencja Kolbuszowa 2.0. Debiutanckie wydarzenie przyciągnęło ponad 100 osób z rozmaitych zakątków podkarpacia i nie tylko. Tyle różnych osobowości, a cel jeden: zgłębienie tajemnic świata marketingu internetowego. Wrota do tego świata otworzyli zaproszeni prelegenci, którzy z uczestnikami Kolbuszowa 2.0 podzielili się wiedzą i doświadczeniem. W fascynującą podróż, gdzie główną rolę grał marketing internetowy, uczestników zabrało sześcioro prelegentów. Wskazywali jak pracować oraz czym kierować się w wybieraniu swojej ścieżki, aby działania były nie tylko satysfakcjonujące ale i przynosiły świetne efekty. Marketing internetowy to pojemne pojęcie, więc i tematyka prelekcji była różnorodna. Począwszy od wykładu na temat profesjonalnego brandingu, poprzez video i content marketing, aspekty prawne RODO, skończywszy na wystąpieniu local leadera w temacie Google Moja Firma. Po każdej prelekcji następował czas, kiedy uczestnicy mogli rozwiewać swoje wątpliwości zadając prelegentom pytania. Konferencja Kolbuszowa 2.0 była pierwszym tego typu wydarzeniem, okazało się, że drzemie w niej niesamowity potencjał. Wydarzenie odbiło się głośnym echem i było pewne, że wkrótce ciąg dalszy nastąpi: ruszy kolejna edycja.

Wideo reportaż z pierwszej edycji konferencji

Prelegenci

Marcin Tkaczyk – Kolbuszowa 2.0 #1 Firma w internecie

Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Tak Cię kojarzą i z Tobą kojarzą: pozytywne emocje, wysoką jakość, zaufanie, klasę… albo zgoła co innego. Marcin Tkaczyk, brand designer na swojej prelekcji w czasie wydarzenia Kolbuszowa 2.0 pokazał przykłady dobrego i złego brandingu.
Jak się okazuje branding to wymagająca sprawa, ale nie taki diabeł straszny…

Paulina Opiela – Kolbuszowa 2.0 #1 Firma w internecie

Czy wiesz, że ludzie najpierw zwracają uwagę na to JAK mówisz, a dopiero później na to, CO mówisz? Podobnie jest z content marketingiem – ważne jest nie tylko co przekazujesz, ale i jak to robisz. Paulina Opiela, content manager w jednym z największych sklepów internetowych w Polsce zna temat od podszewki i wprowadziła uczestników konferencji w fascynujące meandry content marketingu.

Kamil Tylutki – Kolbuszowa 2.0 – video is the king

Video to potęga. Umiejętnie stworzone video, taniec obrazów bardzo mocno potrafi oddziaływać na człowieka. To zadziwiające jak wiele można zawrzeć w krótkim materiale filmowym. Emocje, uczucia, marzenia i cele. Gdy całość przekazu zostanie okraszona odpowiednią oprawą i oświetleniem, trafiony zatopiony. Zwróciłeś uwagę, dałeś się poznać i jednocześnie : zostałeś zapamiętany . To właśnie dlatego video is the king – ponieważ to zgrabna pigułka przekazu wymieszanego z emocjami, w odpowiednich proporcjach, których nie powstydziłby się wzięty farmaceuta.

Maciej Zagórowski – CEO Fabryki e-Biznesu – 3 etapy tworzenia projektów internetowych

Maciej Zagórowski jest CEO fabryki e-biznesu. Posiada bogate doświadczenie w kreowaniu analiz i strategii marketingowych i chętnie się tym doświadczeniem dzieli, wciągając słuchaczy w historię swoich działań w internecie. Marketing i internet to według niego duet idealny. Swoją pasją zaraża innych.

Damian Nowak – opowiedział o narzędziu Google Moja Firma

Ach to Google… Google wie wszystko! Ale skąd wie? I jak zbiera te informacje, które pozwalają czasem automatycznie stworzyć wizytówkę? Jeżeli intryguje Cię co tam w Google piszczy i interesują Cię te kwestie, to prelekcja Damiana Nowaka Local Leader’a z Google Internetowe Rewolucje, jaką przedstawił na ostatniej edycji wydarzenia Kolbuszowa 2.0 była dedykowana właśnie dla Ciebie.

Dodaj tu swój tekst nagłówka

Fotoreportaż z wydażenia

« 1 z 3 »