Edycja druga – Kolbuszowa 2.0 – #2 Jak sprzedawać w sieci

Kolbuszowa 2.0 – #2 Jak sprzedawać w sieci

Nadszedł ten dzień. Dokładnie 20 kwietnia 2018 roku odbyła się druga edycja konferencji Kolbuszowa 2.0, owoc pierwszej konferencji która została bardzo entuzjastycznie przyjęta i odbiła się szerokim i głośnym echem. Inspirujące prelekcje, to samo w sobie brzmi świetnie. Wisienką na torcie była możliwość wygrania świetnych nagród. Dla tych, którzy aktywnie dzieli się wydarzeniem w sieci, sponsorzy przygotowali niebanalną nagrodę: lot szybowcem.

Kto zagościł na drugiej edycji Kolbuszowa 2.0?

Pierwszym prelegentem był Krzysztof Marzec, właściciel agencji Deva Group i certyfikowany trener Google AdWords, do tego co ciekawe organizator konferencji semKRK w Krakowie. Krzysztof zajął się ważną w marketingu internetowym kwestią „Jak mądrze wydawać pieniądze w AdWords?” . Wszak nikt nie lubi wyrzucać pieniędzy w błoto, ważne by zainwestowane, pracowały.

Kolejnym prelegentem była Joanna Tymowicz. Jej prezentacja pod tytułem: “Lojalność, relacje, zaufanie, czyli dlaczego social media mogą pomóc w sprzedaży?” w obrazowy sposób ukazała jak budować społeczności w social mediach. Produkt to nie wszystko, liczą się relacje. Pokaż mi swoją sprzedaż, a powiem Ci jakie masz relacje z klientami.

Trzecim prelegentem był Piotr Kantorowski, który na co dzień jest przedsiębiorcą i radcą prawnym. Regularnie prowadzi podcasty, które edukują w zakresie prawa biznesu. Dzięki Piotrowi dowiedzieliśmy się jak powinna funkcjonować firma w internecie, o co warto zadbać a czego się wystrzegać aby zaoszczędzić sobie kłopotów.

Ostatnim z prelegentów był Marcin Rudzik z agencji e-commerce Brand Active. Trener z e-handlu w jednostce szkoleniowej – PowerLAB. Marcin szczegółowo omówił proces składania zamówienia, poprzez obsługę klienta od przyjęcia zamówienia do momentu dostarczenia przesyłki przez kuriera.

Wideo reportaż z drugiej edycji konferencji

Prelegenci

Krzysztof Marzec – Jak mądrze wydawać pieniądze w AdWords?

Zapewne zgodzisz sie z tym, że dobrze jest mądrze wydawać pieniądze? Sprawa ta tyczy się również tak przydatnego narzędzia jakim jest Google AdWords. W swojej prezentacji skupił się na tym Krzysztof Marzec, właściciel agencji Deva Group, specjalista oraz certyfikowany trenerem Google AdWords. Ponadto, to właśnie Krzysztof jest organizatorem konferencji semKRK w Krakowie.

Joanna Tymowicz – Lojalność, relacje, zaufanie, czyli dlaczego social media mogą pomóc w sprzedaży?

Pokaż mi swoją sprzedaż, a powiem Ci jakie masz relacje z klientami- powiedziała Joanna i na przykładach pokazała jak budować społeczności w social mediach. W obrazowy sposób przedstawiła też jak nieprzemyślane administrowanie fanpage’em na Facebooku może doprowadzić do negatywnej opinii firmy. Prelegentka z Ideo Force radziła, w jaki sposób edukować użytkowników oraz angażować ich, by poprzez te działania nawiązywać relacje i utrzymywać z nimi kontakt. Prelekcja odbyła się pod wiele znaczącym hasłem „Lojalność, relacje, zaufanie”

Piotr Kantorowski – Jak (nie) prowadzić działalności w e-commerce

Biznes rządzi się swoimi prawami. Nawet można pokusić się o stwierdzenie, że bardzo ściśle określonymi. Jako, że energię,fundusze i cenny czas lepiej jest przeznaczyć na naukę i rozwój, niż na borykanie się z sankcjami, z prawem biznesu warto się znać i poważać.

Na konferencji Kolbuszowa 2.0 temat ten zaprezentował Piotr Kantorowski, który na co dzień jest przedsiębiorcą i radcą prawnym. Regularnie prowadzi podcasty, które edukują w zakresie prawa biznesu.

Fotoreportaż z wydażenia

« 1 z 3 »