Blog

Joanna Tymowicz – Lojalność, relacje, zaufanie, czyli dlaczego social media mogą pomóc w sprzedaży?

Dlaczego social media mogą pomóc w sprzedaży? Tym tematem zajęła się w swojej prelekcji na Kolbuszowa 2.0 Joanna Tymowicz, Client Service Director w agencji marketingowej Ideo Force.

Jakie relacje taka sprzedaż

Pokaż mi swoją sprzedaż, a powiem Ci jakie masz relacje z klientami- powiedziała Joanna i na przykładach pokazała jak budować społeczności w social mediach. W obrazowy sposób przedstawiła też jak nieprzemyślane administrowanie fanpage’em na Facebooku może doprowadzić do negatywnej opinii firmy. Prelegentka z Ideo Force radziła, w jaki sposób edukować użytkowników oraz angażować ich, by poprzez te działania nawiązywać relacje i utrzymywać z nimi kontakt. Prelekcja odbyła się pod wiele znaczącym hasłem „Lojalność, relacje, zaufanie”

Relacje i jeszcze raz relacje

Joanna zwróciła uwagę, że budowanie relacji ze swoimi klientami to potężne a zarazem uniwersalne narzędzie, które sprawdza się zarówno w mediach społecznościowych jak i jest nieodłącznym elementem procesu sprzedaży. Do tanga trzeba dwojga! Pozytywne relacje z klientem zapunktują jeżeli chodzi o Twój biznes – taki klient wróci i/ lub będzie polecał innym.

Kolbuszowa 2.0 – Dlaczego warto?

Joanna oceniła konferencję jako fantastyczną inicjatywę lokalną. Bogate doświadczenie występujących na niej prelegentów może być źródłem inspiracji dla słuchaczy którzy chcą założyć swój biznes lub zmienić coś w dotyczasowym.

Krzysztof Marzec – Jak mądrze wydawać pieniądze w AdWords?

Zapewne zgodzisz sie z tym, że dobrze jest mądrze wydawać pieniądze? Sprawa ta tyczy się również tak przydatnego narzędzia jakim jest Google AdWords. W swojej prezentacji skupił się na tym Krzysztof Marzec, właściciel agencji Deva Group, specjalista oraz certyfikowany trenerem Google AdWords. Ponadto, to właśnie Krzysztof jest organizatorem konferencji semKRK w Krakowie.

Jak mądrze wydawać pieniądze w AdWords?

Jak tu wgryźć się w AdWords i jak nie marnując pieniędzy sprawić, aby efekt reklam był jak najlepszy? Daj sobie czas i poznaj AdWords. Jest to sprytne narzędzie które nagrodzi wsiłek włożony w jego poznanie.

7 błędów głównych

Krzysztof przedstawił 7 podstawowych błędów w AdWords, które są często popełniane. Człowiek uczy się na błędach, natomiast skorzystanie z porad i doświadczenia innych to niewątpliwa oszczędność czasu i nerwów. Ponadto nasz prelegent podpowiedział jak mierzyć efekty swoich reklam. W prowadzonej przez siebie prezentacji skupił się na modelu atrybucji, a także zwiększeniu ilości telefonów.

Kluczem jest…słowo kluczowe

Krzysztof podkreślił jak ważną rolę odgrywaja odpowiednio dobrane słowa kluczowe. Wyjawił sekrety optymalizowania kampanii, oraz zwrócił uwagę na rozsądne gospodarowanie budżetem. Swoistą wisienką na torcie były najciekawsze smaczki ze świata marketingu internetowego, jakie Krzysztof przedstawił na samym końcu swojej prezentacji.

Kolbuszowa 2.0 – dlaczego?

Wysoki poziom merytoryczny, wymiana doświadczeń i możliwość poznania ciekawych ludzi oraz zebrania kontaktów – to według Krzysztofa siła kolbuszowskiej konferencji.

Damian Nowak – opowiedział o narzędziu Google Moja Firma

Ach to Google… Google wie wszystko! Ale skąd wie? I jak zbiera te informacje, które pozwalają czasem automatycznie stworzyć wizytówkę? Jeżeli intryguje Cię co tam w Google piszczy i interesują Cię te kwestie, to prelekcja Damiana Nowaka Local Leader’a z Google Internetowe Rewolucje, jaką przedstawił na ostatniej edycji wydarzenia Kolbuszowa 2.0 była dedykowana właśnie dla Ciebie.

Profesjonalny biznes, profesjonalna wizytówka.

Damian przedstawił jak profesjonalnie założyć wizytówkę w Google Moja Firma. Wyjaśnił na jakiej zasadzie Google pobiera dane oraz jak działają narzędzia Google które pomagają rozwijać się przedsiębiorcom.Podzielił się też tym, co wpływa na odpowiedni wizerunek firmy w internecie i na co warto zwrócić uwagę.

Kolbuszowa 2.0- dla kogo?

Według Damiana ważne jest aby każdy przedsiębiorca rozwijał swoje umiejętności marketingowe. Jeżeli chcesz być konkurencyjny i wyróżniać się spośród innych firm, zdobywanie nowej wiedzy i wcielanie jej w życie zbliży Cię do sukcesu. Konferencja Kolbuszowa 2.0 jest skarbnicą wiedzy i inspiracji, ponadto można spotkać wielu ciekawych ludzi i wymienić się doświadczeniami.

Maciej Zagórowski – CEO Fabryki e-Biznesu – 3 etapy tworzenia projektów internetowych

Maciej Zagórowski jest CEO fabryki e-biznesu. Posiada bogate doświadczenie w kreowaniu analiz i strategii marketingowych i chętnie się tym doświadczeniem dzieli, wciągając słuchaczy w historię swoich działań w internecie. Marketing i internet to według niego duet idealny. Swoją pasją zaraża innych.

Osiąganie celu

W swojej prelekcji Maciek zdradził sposoby na to, jak pracować skutecznie, aby nie tylko osiagnąć zamierzony cel, ale i mieć z niego satysfakcję. Przedstawił też z jakich narzędzi warto skorzystać, które znacznie usprawniają proces pracy. Narzędzia są ważne, natomiast głównym sposobem na osiągnięcie celu jest ZESPÓŁ. Zgrane działania zgranego zespołu to motor napędowy do rozwoju Twojego biznesu.

Dlaczego warto?

Według Maćka, takie wydarzenia jak Kolbuszowa 2.0, zdecydowanie warto wykorzystać jako inspirację dla swoich działań. Ta konferencja to bardzo urodzajna kopalnia rozmaitych inspiracji i wiedzy, zagłębienie się w nią jest zalecane… nawet samo Cię wciągnie.
-Tutaj możecie zdobyć wiedzę która pomoże Wam wystartować z jakimkolwiek projektem- zachęca.
No właśnie, wystartować!

Po prostu zacznij!

Najtrudniejszy pierwszy krok. Najtrudniejszy, ale i na pewno najważniejszy. Maciej Zagórowski zachęca, aby odłożyć na bok wszelkie wątpliwości i po prostu: zacząć. Jeżeli (wreszcie) zaczniesz, zobaczysz, że dalej już pójdzie samo.