Blog

Kamil Tylutki – Kolbuszowa 2.0 – video is the king

Dlaczego „Video is the king”?

Video to potęga. Umiejętnie stworzone video, taniec obrazów bardzo mocno potrafi oddziaływać na człowieka. To zadziwiające jak wiele można zawrzeć w krótkim materiale filmowym. Emocje, uczucia, marzenia i cele. Gdy całość przekazu zostanie okraszona odpowiednią oprawą i oświetleniem, trafiony zatopiony. Zwróciłeś uwagę, dałeś się poznać i jednocześnie : zostałeś zapamiętany . To właśnie dlatego video is the king – ponieważ to zgrabna pigułka przekazu wymieszanego z emocjami, w odpowiednich proporcjach, których nie powstydziłby się wzięty farmaceuta.

Małe Video, wielkie możliwości.

Kamil Tylutki doskonale zdaje sobie sprawę z możliwości, jakie w zanadrzu skrywa video i z powodzeniem, łączy wiedzę z zakresu marketingu oraz psychologii sprzedaży. Dzięki temu tworzy trafiające w punkt produkcje Video dla małych i średnich przedsiębiorców. Współtworzył realizacje dla takich firm jak np.: InPost, Helios oraz ClickMaster Polska. Poza tym, widać po nim, że uwielbia to co robi i chce tym entuzjazmem zarażać innych. Wystąpił z wciągającą prelekcją „Tarantino sprzedaży, czyli jak wykorzystać Video do zdobywania klientów.” Podkreślił w niej na co warto zwrócić uwagę decydując się na video prezentujace firmę.

Dlaczego warto?

-Warto wziąć udział w Kolbuszowa 2:0, nie tylko ze względu na wiedzę i prelegentów, ale też kontakty i możliwość poznania przedsiębiorców z Kolbuszowej i okolic- zachęca Kamil Tylutki- do udziału zachęcam wszystkich przedsiębiorców, żeby poznać tych ludzi i przede wszystkim, żeby zaczerpnąć masę inspiracji.

Paulina Opiela – Kolbuszowa 2.0 #1 Firma w internecie

Czy wiesz, że ludzie najpierw zwracają uwagę na to JAK mówisz, a dopiero później na to, CO mówisz? Podobnie jest z content marketingiem – ważne jest nie tylko co przekazujesz, ale i jak to robisz. Paulina Opiela, content manager w jednym z największych sklepów internetowych w Polsce zna temat od podszewki i wprowadziła uczestników konferencji w fascynujące meandry content marketingu.

Słowa mają moc

Marketing treści ma wielką siłę. Paulina w obrazowy sposób pokazała jak dobry content potrafi generować zainteresowanie internautów i jak może wpłynąć na pozytywną opinię firmy w internecie. Przydatne treści, do tego atrakcyjnie podane to recepta na nawiązanie długofalowych relacji, oraz umocnienie pozytywnych skojarzeń zwiazanych z daną marką/produktem.

Do tanga trzeba dwojga: w content marketingu liczy się zarówno zaangażowanie twórców treści jak i ich odbiorców.

Content marketing niejedno ma oblicze

Poradnik, video, webinar, ebook, podcast artykuł ekspercki i wiele innych. Do wyboru do koloru : dziel się, reaguj, rośnij w siłę. Tego można się nauczyć. W tym można sie doskonalić. Content marketing to obszerny i ciekawy temat, a także niebywale skuteczny sposób na promocję własnego biznesu w internecie.

Kolbuszowa 2.0 – dlaczego warto?

Ciekawi Cie content marketing? Chcesz wdrożyć marketing treści w swój biznes?

-To wydarzenie szczególnie polecam tym, którzy chcą wiedzieć więcej na temat marketingu internetowego i którzy chcą doskonalić swoje umiejętności- mówi Paulina Opiela.

Marcin Tkaczyk – Kolbuszowa 2.0 #1 Firma w internecie

Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Tak Cię kojarzą i z Tobą kojarzą: pozytywne emocje, wysoką jakość, zaufanie, klasę… albo zgoła co innego. Marcin Tkaczyk, brand designer na swojej prelekcji w czasie wydarzenia Kolbuszowa 2.0 pokazał przykłady dobrego i złego brandingu.
Jak się okazuje branding to wymagająca sprawa, ale nie taki diabeł straszny…

Wizerunek to podstawa.

Czy decydujemy się kupno produktów lub usług? Owszem. Często jest tak, że przede wszystkim kupujemy emocje, a dany produkt lub usługa, tak jakby gra drugie skrzypce… Budowanie marki to temat ważny, aby zapewnić sukces wszystko powinno ze sobą grać, fascynować i upewniać, że wybierajac Twoją markę, wybrano dobrze. Wyobraźcie sobie 4 elementową układankę:

  • pierwszy element: wygląd marki. Pierwsze wrażenie to potęga!
  • drugi element: to, jak marka się komunikuje
  • trzeci element: zachowanie marki
  • czwarty element: jaka historię opowiada?

Jeżeli powyższe komponenty się zgrają, gratulacje: budujecie tożsamość marki! Marcin Tkaczyk zdradził na co warto zwrócić uwagę, a czego unikać i jak sprawić aby powyższe elementy dopasowały się do siebie idealnie.

Kolbuszowa 2.0 – dla kogo?

Jak zapewnia Marcin, jeżeli interesuje Cię szersze rozbudowywanie swojego biznesu, oraz skuteczniejsze osiąganie celów, to wydarzenie zdecydowanie jest dla Ciebie.
– To wydarzenie polecam osobom, które chcą spełniać swoje marzenia, a nie czyjeś – podsumował Marcin Tkaczyk.

Kolbuszowa 2.0 #1 – Firma w Internecie – fotorelacja z wydarzenia

« 1 z 3 »