Kolbuszowa 2.0 – będzie edycja 4!

Jeszcze rozmyślamy o sukcesie 3 edycji konferencji o marketingu internetowym, ale jednocześnie zakasamy rękawy i działamy bo szykuje się edycja czwarta! Tym razem wydarzenie przybierze mniej liczną i bardziej luźną formułę. Gdy pomysł na konferencję Kolbuszowa 2.0 dopiero kiełkował, miała ona być dzieleniem się wiedzą o marketingu internetowym, w luźnej atmosferze- przy piwie.  Edycja nr 4 będzie to więc taki ukłon w stronę początków. Sądzimy, że piątkowy wieczór w klimatycznym pubie będzie sprzyjał wymianie wiedzy i nawiązywaniu kontaktów.

Kolbuszowa 2.0 #4 -28 luty 2019! Bilety już w sprzedaży

Kolbuszowa 2.0 vol 4, odbędzie się 28 lutego w Kolbuszowej, w klimatycznym pubie La Zizanie w Galerii Nil( Kolbuszowa, ul. Rzeszowska 10) Uczestnicy konferencji będą mogli wysłuchać wystąpień prelegentów, którzy zarysują nowinki ze świata e-marketingu, oraz wspierając się swoim doświadczeniem wskażą co należy robić aby biznes piął się w górę, a widoczność Twojej firmy w internecie była coraz lepsza. Będzie i o analityce i o skutecznym SEO. Marketing internetowy to dziedzina która gna do przodu – nie zostawaj z tyłu.

Konferencja o marketingu internetowym – prelegenci

Konferencja będzie polem do popisu dla pięciorga specjalistów. Będą to przedstawiciele takich firm jak  Onet.pl, Surfer SEO ,  PowerLAB , Ideo Force oraz Devagroup. Z kim dokładnie będziecie mieć do czynienia? Poniżej prezentacja prelegentów.

Łukasz Kołodziejczyk – Onet.pl

W biznesie nie ma miejsca na domysły, taktyka musi być przemyślana i wynikać z analizy.  Swoje doświadczenie związane z Traffic Analytics, czyli analizą ruchu przedstawi zgromadzonym Łukasz Kołodziejczyk, analityk i specjalista SEO  pracujący w Onet.pl.

Paweł Szczyrek – IdeoForce

Paweł Szczyrek – Creative and Content Manager w firmie Ideo Force.  Interesuje się technologicznymi nowinkami i narzędziami mającymi wpływ na konwersję oraz pomaga firmom w skutecznej komunikacji w świecie cyfrowym. W swojej pracy  zajmuje się m.in. tworzeniem chatbotów i to właśnie o nich opowie w ramach swojej prelekcji.

Łukasz Suchy- Devagroup

SEO jest wymagające, ale gdy się do niego odpowiednio podejdzie może być niesłychanie efektywne. Łukasz Suchy to specjalista SEO z Devagroup , znany również poczytnego, branżowego bloga seostation.pl. 

Michał Suski – Surfer SEO

Na ostatniej edycji Kolbuszowa 2.0 , na jednym ze stoisk była możliwość przetestowania pewnego innowacyjnego narzędzia SEO. Mowa o Surferze. Michał Suski, współtwórca Surfer SEO opowie o tym jak ważne są linki i jak ogromne możliwości potrafią ze sobą nieść.

Kolbuszowa 2.0 – dla kogo to wydarzenie?

Czy Kolbuszowa 2.0 to wydarzenie tylko i wyłącznie dla branży e-commerce? Absolutnie nie. Z prelekcji poruszanych na konferencji czerpać mogą nie tylko osoby osoby związane z tą branżą  Skorzystają wszyscy zainteresowani tym, jak zwiększyć widoczność swojej firmy w internecie, chcący osiągać lepsze wyniki dzięki SEO i  po prostu ciekawi tego co nowego w świecie marketingu. 

Będziesz? Przyjdź koniecznie!

Link do wydarzenia na FB https://bit.ly/2HxebvI

Bilety do kupienia na : https://bit.ly/2HpnayS

 

Leave Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *