Katarzyna Dudzic – ocena konferencji Kolbuszowa 2.0

Jak oceniasz konferencję Kolbuszowa 2.0?

Szkolenia które zostały przygotowane są bardzo merytoryczne. Najważniejsze, według mnie jest to, że tak naprawdę są w zakresie wszystkich ważnych elementów działań e-commercowych. Od contentu, gdzie ContentHouse przygotował swoje wystąpienie, przez działania związane z marketingiem stricte, generowaniem leadów i obsługą Facebooka, Google Ads i innych elementów, więc naprawdę bardzo szeroki zakres możliwości, informacji, myślę, że dla właścicieli sklepów e-commercowych – idealnie.

Jaka jest główna myśl płynąca z Twojej prelekcji?

Myślę, że to, że w działaniach e-commercowych powinniśmy stawiać na automatyzację, nie rozumianą jako wysyłanie kombinacji mailingowych czy działań na zasadzie z kontekstu strony internetowej, ale przede wszystkim personalizacja. Jeżeli wiemy o kliencie dużo, jesteśmy w stanie o wiele bardziej przekonać go do naszego działania, więc zbierajmy o nim wszystkie informacje, budujmy jego profil co oczywiście później przekuje się na zdecydowane zwiększenie zysków.

Leave Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *