Agenda

Kolbuszowa 2.0 - #4 O internetach przy piwie

Prelegenci #4 edycji

Łukasz Suchy

Temat: Jak robić SEO, aby dawało efekty?

Senior SEO Specialist w DevaGroup. Prowadzi szkolenia z zakresu tworzenia, optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych.
Wykładowca studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Dla klientów przygotowuje strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron www, które mają na celu zwiększenie ich efektywności i widoczności. Redaktor bloga Seostation.pl, gdzie publikuje artykuły i informacje dotyczące pozycjonowania oraz wyszukiwarki Google i zachodzących w niej zmianach.

Paweł Szczyrek

Temat: Biznes na... cza(s)cie. Czy e-commerce bez chatbotów jest skazany na porażkę?

Creative and Content Manager w firmie Ideo Force .

Pomaga firmom w skutecznej komunikacji w świecie cyfrowym. Interesuje się technologicznymi nowinkami i narzędziami mającymi wpływ na konwersję. Zajmuje się m.in. tworzeniem chatbotów i wie o nich całkiem sporo, a co więcej – chętnie dzieli się swoją wiedzą.

Łukasz Kołodziejczyk

Temat: Traffic Analytics - spójrz wgłąb swojego ruchu

Specjalista i analityk w jednej osobie. Na co dzień pracujący dla Onet.pl.
Miłośnik ciągłej nauki i poznawania kolejnych obszarów wiedzy, dla której to szuka coraz nowszych zastosowań.
Zwraca uwagę na to jak bardzo zarówno SEO jak i analityka przenikają się z innymi dziedzinami. Dlatego także wobec tych dziedzin nie pozostaje obojętny pasjonując się programowaniem oraz światem HR a zawłaszcza employer brandingiem.
Żegluje po oceanach danych wyławiając z nich to co najbardziej wartościowe.

Michał Suski

Temat: Linki

Entuzjasta nowych technologii i wcielania pomysłów w życie.
Połączył kilkuletni udział w procesie tworzenia aplikacji z marketingiem internetowym oraz pozycjonowaniem, by ułatwić pracę tysiącom specjalistów SEO z całego świata.
Współtwórca Surfera, narzędzia wspierającego pracę osób pragnących zwiększyć ruch organiczny na swoich witrynach dzięki danym.

Artur Pajkert

Temat: Podświadomość zdobyta. Piekielna skuteczność Biblii wdrożona na Twojej stronie w 5 minut.

Od 19 lat dzieli się wiedzą i poradami w sprawach e-marketingu i hostingu, jako praktyk-menedżer, prelegent, bloger, wykładowca i autor publikacji. Jego wystąpień słuchali studenci  m.in. Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Współtwórca pierwszego polskiego systemu do semantycznej oceny języka stron www pod kątem marketingowym.

Na co dzień zarządza markami hostingowymi Hekko.pl i Linuxpl.com z grupy H88 S.A.