Agenda

Damian Sałkowski

Damian Sałkowski

CEO senuto.com, mistrz Polski SEO A.D. 2013

Zarządza SENUTO, aplikacją do tworzenia precyzyjnych audytów SEO. Mistrz Polski SEO A.D. 2013. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych (PZU, Microsoft, Hochland, Zumi.pl, Sage czy IKEA) i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych.

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek

Temat: "5 rzeczy do wdrożenia, które dodadzą skrzydeł w SEO"

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w IT oraz prowadzeniu projektów, zaś 11-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów SEO. Od kilku lat aktywnie prowadzi szkolenia z zakresu audytów SEO, pozycjonowania dla klientów indywidualnych, firm i instytucji państwowych. Od 2015 kieruje działem SEO w Fabryce Marketingu. W Internecie znany pod wdzięczną nazwą Zgred.

Adrian Pakulski

Adrian Pakulski

TEMAT: Dobre praktyki SEO w e-commerce.

Adrian Pakulski, przedsiębiorca, specjalista SEO w agencji SEO Paq Studio. Od 6 lat właściciel i strateg agencji SEO Paq Studio. Od 2 lat współwłaściciel sklepów z częściami motocyklowymi. Odpowiada za analitykę, dowożenie ruchu z wyników organicznych Google ze szczególnym uwzględnieniem polskiego sektora e-commerce.

Robert Chmielowiec

Robert Chmielowiec

Temat: Automatyzacja i sztuczna inteligencja przyszłością marketingu?

Od 7 lat związany z branżą. Swoją przygodę z marketingiem zaczynał w krakowskich agencjach. Obecnie pracuje w Fabryce e-biznesu, gdzie zajmuje się kompleksową obsługą zintegrowanych kampanii marketingowych, w których z powodzeniem wykorzystuje rozwiązania Marketing Automation. Współpracował z takimi klientami jak: Bury, Paymax, Skupszop, SPAR, Moodo.

Katarzyna Dudzic

Katarzyna Dudzic

Dla Katarzyny Dudzic temat sprzedaży i marketingu to studnia bez dna. Czerpie z niej dzięki wieloletniej praktyce w agencjach interaktywnych, marketingowych, a obecnie spełniając się jako Business Development Manager w SALESmanago marketing automation. 

Magdalena Ziobroń

Magdalena Ziobroń

Temat: "Możliwości targetowania grup odbiorców na Facebooku."

10 lat doświadczenia w handlu i zarządzaniu sprzedażą
Założycielka Agencji Social Dream
dyplomowany specjalista w zakresie Social media & Content Marketing na AGH w Krakowie

Zawodowo zajmuje się pomocą w zwiększaniu sprzedaży lokalnych biznesów poprzez mediach społecznościowe. Bezpośredni kontakt z klientem i indywidualna strategia dopasowana do jego potrzeb pozwala na skuteczne działania przekładające się na konwersję. Doradztwo w zakresie wykorzystania nowoczesnego marketingu w handlu i jego wdrażanie.

Borys Niemczewski

Borys Niemczewski

Temat: "Osobiste Przywództwo – czyli jak budować silną pozycję w swoim otoczeniu biznesowym". COŚ dla osób tworzących start up-y, właścicieli firm poszerzających pole działania czy osób zarządzających zespołami…

Niezaspokojony Ultra-maratończyk realizujący pasję w górskich biegach na dystansach 80km+.

Trener Biznesu i Coach wspierający rozwój firm – bezpośredni w relacjach i nazywaniu rzeczy po imieniu.

Specjalizuje się w: nowoczesnym PRZYWÓDZTWIE i innowacyjnym ZARZĄDZANIU. Hołdujący zasadzie: Jeśli chcesz przewodzić ludźmi, najpierw zacznij przewodzić samym sobą!

Wspiera kadrę menadżerską, właścicieli i zarządy w procesach efektywnego zarządzania. Współpracuje ze start up-ami i globalnymi markami. Realizował programy rozwojowe dla:

BUSINESS CENTER CLUB, IPG MEDIA BRANDS, PNB PARIBAS, WBK BANK ZACHODNI, KREDYT BANK, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILES, GRUPA DANONE, GRUPA ŻYWIEC, NUTRICIA POLSKA, NESTLE POLSKA, L’OREAL, AVON COSMETICS, PLAY, ERA, NC+, SAS INSTITUTE, PETROLINVEST S.A, TEVA KUTNO, PZU, TAURON DYSTRYBUCJA i FIRM PRODUKCYJNYCH.

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

TEMAT: Jak content marketing edukuje klientów, zwiększa sprzedaż i generuje leady w bazie firmowej?

CEO w agencji ContentHouse
Prowadzi agencję content marketingową, która specjalizuje się w tworzeniu i obsłudze redakcyjnej mediów firmowych.
Dodatkowo jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl. Założył pierwszy polski serwis śledzący możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – AIBusiness.pl.
W branży marketingowej działa od 2006 roku. Pomysłodawca i współorganizator konferencji „Akademia Marketingu”

Piotr Kantorowski

Piotr Kantorowski

TEMAT: Prawa autorskie w Internecie

Radca prawny, przedsiębiorca, podcaster, doktorant na katedrze Prawa Gospodarczego WSPiA Rzeszowskiej Szkole Wyższej. Jego pasją jest Biznes, a od przeszło 10 lat zajmuje się obsługą prawną Przedsiębiorców. Początkowo zajmował się głównie obsługą branży budowlanej, a obecnie co raz mocniej związał się z branżą internetową oraz IT. Zawodowo realizuję się zarówno jako prawnik, jak i przedsiębiorca w Kancelarii Prawnej Kantorowski i Wspólnicy, a hobbystycznie prowadzi swój podcast Prawo dla Biznesu, gdzie wyjaśnia przyszłym i obecnym przedsiębiorcom jak w biznesie wykorzystać prawo na swoją korzyść.

Prelegent 10

Prelegent 10

Paweł Kosmala

Paweł Kosmala

Pomysłodawca i organizator

W branży internetowej mam już ponad 10 letnie doświadczenie, zdobyte przy dużych projektach internetowych, jak również świadcząc usługi dla mniejszych firm.

Łączę wiedzę i doświadczenie z programowaniem, pozycjonowaniem i marketingiem internetowym