Wywiad z Pawłem Gontarkiem prelegentem trzeciej edycji konferencji Kolbuszowa 2.0

Jak w przyszłości będzie wyglądać SEO?

Myślę, że SEO będzie migrowało w kierunku bardziej właśnie analityki, analizy i mocnego połączenia z User Experience czyli badanie użyteczności, tego jak użytkownik się zachowuje na stronie oraz w samej wyszukiwarce Google. No chyba, że Google mocno zmieni wyniki wyszukania bo na przykład w Stanach testuje w tej chwili, na tę chwilę 6 wyników Adsów więc może to mocno zaburzyć ruch organiczny, czy to wejdzie, no to zobaczymy. Niemniej jednak, jesteśmy zależni od Google’a bardzo mocno natomiast moim zdaniem SEO bardzo mocno zmigruje w analitykę użyteczności, samego zachowania użytkownika na stronie i poza nią.

Komu polecasz wydarzenie Kolbuszowa 2.0?

Na takich wydarzeniach najlepiej, najwięcej skorzystają osoby które właśnie prowadzą własny biznes, już są obecni w internecie i chcą jak gdyby postawić nogę do ruchu organicznego, tak? Czyli chcą to SEO i pozycjonowanie wykonać, natomiast jeżeli nie mają i startują, to też. Żeby wiedzieć, że istnieje coś takiego co może im dać dodatkowy benefit w postaci pozyskanego użytkownika, bo adsy, social media to jest jedno, o tym się dużo mówi natomiast nikt nie mówi, natomiast nikt nie mówi o pozycjonowaniu i o poprawnym wykonaniu witryny, tak.  I jeżeli to się zrobi, to będzie ok.

Leave Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *