Krzysztof Marzec – Jak mądrze wydawać pieniądze w AdWords?

Zapewne zgodzisz sie z tym, że dobrze jest mądrze wydawać pieniądze? Sprawa ta tyczy się również tak przydatnego narzędzia jakim jest Google AdWords. W swojej prezentacji skupił się na tym Krzysztof Marzec, właściciel agencji Deva Group, specjalista oraz certyfikowany trenerem Google AdWords. Ponadto, to właśnie Krzysztof jest organizatorem konferencji semKRK w Krakowie.

Jak mądrze wydawać pieniądze w AdWords?

Jak tu wgryźć się w AdWords i jak nie marnując pieniędzy sprawić, aby efekt reklam był jak najlepszy? Daj sobie czas i poznaj AdWords. Jest to sprytne narzędzie które nagrodzi wsiłek włożony w jego poznanie.

7 błędów głównych

Krzysztof przedstawił 7 podstawowych błędów w AdWords, które są często popełniane. Człowiek uczy się na błędach, natomiast skorzystanie z porad i doświadczenia innych to niewątpliwa oszczędność czasu i nerwów. Ponadto nasz prelegent podpowiedział jak mierzyć efekty swoich reklam. W prowadzonej przez siebie prezentacji skupił się na modelu atrybucji, a także zwiększeniu ilości telefonów.

Kluczem jest…słowo kluczowe

Krzysztof podkreślił jak ważną rolę odgrywaja odpowiednio dobrane słowa kluczowe. Wyjawił sekrety optymalizowania kampanii, oraz zwrócił uwagę na rozsądne gospodarowanie budżetem. Swoistą wisienką na torcie były najciekawsze smaczki ze świata marketingu internetowego, jakie Krzysztof przedstawił na samym końcu swojej prezentacji.

Kolbuszowa 2.0 – dlaczego?

Wysoki poziom merytoryczny, wymiana doświadczeń i możliwość poznania ciekawych ludzi oraz zebrania kontaktów – to według Krzysztofa siła kolbuszowskiej konferencji.

Leave Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *