Joanna Tymowicz – Lojalność, relacje, zaufanie, czyli dlaczego social media mogą pomóc w sprzedaży?

Dlaczego social media mogą pomóc w sprzedaży? Tym tematem zajęła się w swojej prelekcji na Kolbuszowa 2.0 Joanna Tymowicz, Client Service Director w agencji marketingowej Ideo Force.

Jakie relacje taka sprzedaż

Pokaż mi swoją sprzedaż, a powiem Ci jakie masz relacje z klientami- powiedziała Joanna i na przykładach pokazała jak budować społeczności w social mediach. W obrazowy sposób przedstawiła też jak nieprzemyślane administrowanie fanpage’em na Facebooku może doprowadzić do negatywnej opinii firmy. Prelegentka z Ideo Force radziła, w jaki sposób edukować użytkowników oraz angażować ich, by poprzez te działania nawiązywać relacje i utrzymywać z nimi kontakt. Prelekcja odbyła się pod wiele znaczącym hasłem „Lojalność, relacje, zaufanie”

Relacje i jeszcze raz relacje

Joanna zwróciła uwagę, że budowanie relacji ze swoimi klientami to potężne a zarazem uniwersalne narzędzie, które sprawdza się zarówno w mediach społecznościowych jak i jest nieodłącznym elementem procesu sprzedaży. Do tanga trzeba dwojga! Pozytywne relacje z klientem zapunktują jeżeli chodzi o Twój biznes – taki klient wróci i/ lub będzie polecał innym.

Kolbuszowa 2.0 – Dlaczego warto?

Joanna oceniła konferencję jako fantastyczną inicjatywę lokalną. Bogate doświadczenie występujących na niej prelegentów może być źródłem inspiracji dla słuchaczy którzy chcą założyć swój biznes lub zmienić coś w dotyczasowym.

Leave Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *