Paulina Opiela – Kolbuszowa 2.0 #1 Firma w internecie

Czy wiesz, że ludzie najpierw zwracają uwagę na to JAK mówisz, a dopiero później na to, CO mówisz? Podobnie jest z content marketingiem – ważne jest nie tylko co przekazujesz, ale i jak to robisz. Paulina Opiela, content manager w jednym z największych sklepów internetowych w Polsce zna temat od podszewki i wprowadziła uczestników konferencji w fascynujące meandry content marketingu.

Słowa mają moc

Marketing treści ma wielką siłę. Paulina w obrazowy sposób pokazała jak dobry content potrafi generować zainteresowanie internautów i jak może wpłynąć na pozytywną opinię firmy w internecie. Przydatne treści, do tego atrakcyjnie podane to recepta na nawiązanie długofalowych relacji, oraz umocnienie pozytywnych skojarzeń zwiazanych z daną marką/produktem.

Do tanga trzeba dwojga: w content marketingu liczy się zarówno zaangażowanie twórców treści jak i ich odbiorców.

Content marketing niejedno ma oblicze

Poradnik, video, webinar, ebook, podcast artykuł ekspercki i wiele innych. Do wyboru do koloru : dziel się, reaguj, rośnij w siłę. Tego można się nauczyć. W tym można sie doskonalić. Content marketing to obszerny i ciekawy temat, a także niebywale skuteczny sposób na promocję własnego biznesu w internecie.

Kolbuszowa 2.0 – dlaczego warto?

Ciekawi Cie content marketing? Chcesz wdrożyć marketing treści w swój biznes?

-To wydarzenie szczególnie polecam tym, którzy chcą wiedzieć więcej na temat marketingu internetowego i którzy chcą doskonalić swoje umiejętności- mówi Paulina Opiela.

Leave Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *