Marcin Tkaczyk – Kolbuszowa 2.0 #1 Firma w internecie

Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Tak Cię kojarzą i z Tobą kojarzą: pozytywne emocje, wysoką jakość, zaufanie, klasę… albo zgoła co innego. Marcin Tkaczyk, brand designer na swojej prelekcji w czasie wydarzenia Kolbuszowa 2.0 pokazał przykłady dobrego i złego brandingu.
Jak się okazuje branding to wymagająca sprawa, ale nie taki diabeł straszny…

Wizerunek to podstawa.

Czy decydujemy się kupno produktów lub usług? Owszem. Często jest tak, że przede wszystkim kupujemy emocje, a dany produkt lub usługa, tak jakby gra drugie skrzypce… Budowanie marki to temat ważny, aby zapewnić sukces wszystko powinno ze sobą grać, fascynować i upewniać, że wybierajac Twoją markę, wybrano dobrze. Wyobraźcie sobie 4 elementową układankę:

  • pierwszy element: wygląd marki. Pierwsze wrażenie to potęga!
  • drugi element: to, jak marka się komunikuje
  • trzeci element: zachowanie marki
  • czwarty element: jaka historię opowiada?

Jeżeli powyższe komponenty się zgrają, gratulacje: budujecie tożsamość marki! Marcin Tkaczyk zdradził na co warto zwrócić uwagę, a czego unikać i jak sprawić aby powyższe elementy dopasowały się do siebie idealnie.

Kolbuszowa 2.0 – dla kogo?

Jak zapewnia Marcin, jeżeli interesuje Cię szersze rozbudowywanie swojego biznesu, oraz skuteczniejsze osiąganie celów, to wydarzenie zdecydowanie jest dla Ciebie.
– To wydarzenie polecam osobom, które chcą spełniać swoje marzenia, a nie czyjeś – podsumował Marcin Tkaczyk.

Leave Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *